[cstex] Jak přejít na 16-bitovou TeXovskou mašinu XeTeX?

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Mon May 27 14:53:19 CEST 2013

Zkusím tu udělat trošku pořádek v diskusi tím, že budu odpovídat do
správného vlákna.

Tímto zároveň děkuji za odpověď panu Wagnerovi i Olšákovi. Jsem rozhodnut
tedy jít cestou XeTeXu, s tím, že budu pracovat v plainu. Pokusil jsem se
podle návodu pana Olšáka použít k texování svého souboru tento příkaz:

xetex -fmt pdfcsplain dokument.tex

Po TeXování my vypsal xetex, že neexistuje pdfcsplain.fmt. Tento soubor se
nachází v mé distribuci (TeXLive nejnovější verze) v složce
texmf-var/web2c/pdftex, ale nikoliv ve složce texmf-var/web2c/xetex, tam
jsou pouze cont-en.fmt, xelatex.fmt, xetex.fmt.

Zcela zřejmě nemám k dispozici XeTeX pro csplain. Co s tím?

  _____

Řehoř J. Žáček

U Bažantnice 556

399 01 Milevsko