[cstex] Jak přejít na 16-bitovou TeXovskou mašinu XeTeX?

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Mon May 27 12:14:43 CEST 2013

Dobrý den,

chtěl bych se zeptat. Mám zájem přejít z normálního csplainu na Xecsplain.
Po instalaci TeXLive se mi v adresáři \bin\win32 vytvořil csplain.exe a je
přítomen i xetex.exe, ale nevím, jak modifikovat nebo vygenerovat patřičný
xecsplain.

Neporadil byste někdo? Už jsem si pročetl slajdy výše doporučené, vytiskl
100-stránkový manuál ohledně XeTeXu, ale potřeboval bych poradit s
implementací do českého prostředí.

Doufám, že xecsplain je nadmnožinou csplainu a vše původně psané pro csplain
mi bude nadále fungovat i v xecsplainu?

Předem děkuji za pomoc.

Řehoř.

  _____