[cstex] OpenType fonty v TeXu

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Thu May 23 13:26:12 CEST 2013

Já bych přidal ještě odkaz na slajdy o XeTeXu:
http://www.cstug.cz/aktivity/2007/CSTUG-talk.pdf (část věcí je tam
LaTeXových, ale zejména je to pěkný stručný přehled toho, co se dá se
XeTeXem dělat a jak to používat), respektive videozáznam přednášky:
http://www.video.muni.cz/public/xetex/xetex.avi

--mr

Dne 23.5.2013 13:03, Řehoř J. Žáček napsal(a):
> Děkuji Vám všem za odpovědi…
>
> Takže začnu od začátku. Mám nainstalováno TeXLive 2012  z DVD posílané
> CSTUGem, tzn. že tam nejsou zaneseny ještě opravy a rozšíření
> z listopadu/prosince 2012.
>
> ·         Kde, prosím, stáhnu novou verzi? Či, co mám dělat pro úpravu
> stávající verze 2012?
>
> ·         Zdrojové texty .tex používám v kódování UTF-8, je to
> použitelné pro zpracovávání 16-bitovými TeX-ovskými mašinami?
>
> ·         Jak vygenerovat csplain pro používání 16-bitové mašiny?
>
> ·         Jak jsem aspoň ze začátku sledoval záznam přednášky pana
> [...]

Michal Růžička <xruzick7 at fi.muni.cz>
OpenPGP key: https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/
Fingerprint: 1CB2 41B9 F029 4B47 EECD  9BDA 90C9 CEB0 524C DACB