[cstex] OpenType fonty v TeXu

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu May 23 12:15:07 CEST 2013

Dne 23.5.2013 12:04, Řehoř J. Žáček napsal(a):
> Děkuji za rychlou reakci.
>
> To tedy znamená, že se s csplainem mohu rozloučit?
>
> Kde bych si případně tuto problematiku mohl nastudovat?

Taky běžně používám csplain a jednou jsem potřeboval nějaký
extravagantní font, tak jsem použil XeTeX. Je to v podstatě úplně
stejné. (kódování utf8 používám s encTeXem i v klasickém csplainu).

A rozhodně doporučuji podívat se na makro OPmac, dokumentace je stručná
a měla by být dostupná na stránkách CSTUGu.

S pozdravem,

Luboš Kloc