[cstex] otftotfm (inštalácia OTF fontu do LaTeXu)

Tomáš Fábry fabry.tomas at gmail.com
Fri Mar 22 14:34:56 CET 2013

Je teda teoreticky možné, že by som vytvoril PFB, ktoré by obsahovalo všetky symboly pôvodného OTF a k nemu by som vytvoril TFM, ktoré by obsahovalo práve 256 znakov podľa zvoleného kódovania? A to by bolo všetko?

Napríklad by som chcel podporu pre kódovanie T1 a XL2, tak by som mal jeden PFB súbor a k nemu napr. 2 metriky TFM, jednu pre T1 kódovanie a druhú pre XL2 kódovanie?

A naviac by som ešte vyrobil FD súbory pre LaTeX...