[cstex] PDFLaTeX y výstup ve CMYK

Petr Sojka sojka at fi.muni.cz
Fri Mar 22 14:18:57 CET 2013

On Fri, Mar 22, 2013 at 05:43:01AM -0700, Jiří Zelinka wrote:
Hezký den všem.

> Poslal jsem do tiskárny (ofsetový tisk) sborník v PDF uvytvořený PDFLaTeXem. V tiskárně museli sborník převést do CMYK, ačkoliv byl jen černobílý. Ve sborníku byly obrázky v EPS, také jen černobílé. Rád bych se zeptal, jestli byl převod skutečně nutný
Pokud opravdu v PDF byl jen blacK, tak mozna chteli jen nauctovat
vyssi cenu za 4/4 nez za 1/1. Pokud ale cb obrazek byl
interne v RGB, konverze byla nutna. Pokud mate napriklad
plny Acrobat, zkuste jeho Preflight funkce, tam uvidite
co vsechno v PDF souboru v jakych barevnych modelech mate.

> a případně jak získat výstup PDFLaTeXu ve CMYK.
Mit vsechny vstupy jako obrazky v PDF CMYK, anebo
vysledne PDF nakonec konvertovat do CMYK pres Acrobat.
O predtiskove priprave mel v prosinci po VH CSTUGu
prednasku kolega Wagner, lze si ji prehrat ze zaznamu
na webu.

S pozdravem
Petr Sojka