[cstex] TLMGR v TexLive negeneruje formát pdfcsplain.fmt

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Thu Jun 6 16:26:03 CEST 2013

Ještě k kpsewhich, zadal jsem tentýž příkaz i v mých Windows s týmž výsledkem jako u Vás, totiž, "texlive/2012/texmf-var/web2c/fmtutil.cnf". Z toho plyne, že jsem skutčně editoval úplně jiný soubor fmtutil.cnf, než který se pak použil ke generování formátů. Děkuji ještě jednou za pomoc. Řehoř J. Žáček.