[cstex] Kterak (ne)zmršit PDF

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jan 9 11:00:17 CET 2013

Dne 9.1.2013 09:37, Ladislav Bitto napsal(a):
> [...]
>
> Clovek ma z toho velmi zly pocit. S tymto som sa tiez dost casto stretol, ked som cudzie obrazky musel prekodovavat (naprkilad aj Corel to dokaze pekne zmenit). Ten riadok pod obrazkom dopadol velmi zle. Ale aj v popise zbadat chybicky, hlavne pismeno e, napriek tomu, ze obrazok je nekvalitny (male rozlisenie kvoli serveru asi, aby subor bol co nejmensi).

Nechci zatěžovat konferenci velkými soubory, a to co jsem chtěl ukázat
je dostatečně vidět i v tom malém rozlišení.

> Ale co ma este viac prekvapilo - zamena ciarky na bodku po pismenach Figure 7 - aj ked ja osobne davam bodku a nie ciarku (ako to mate vlavo). Plus ma prekvapila bodka na konci popisu. To tak naschval pisete tu medzeru za C?    Teda Takto by som ja C.  - a takto to mate Vy C .

Záměna čárky za tečku za Figure s tím problémem nesouvisí, to je oprava,
kterou jsem udělal na žádost vydavatele sám. V ukázce jsem použil omylem
soubor před opravou, ale na věci to nic nemění. Tečka za C na konci
popisu je moje chyba, kterou jsem přehlédl. Děkuji za upozornění.

> S pozdravom,
> Ladislav Bitto

Děkuji a zdravím.

Luboš Kloc