[cstex] Kterak (ne)zmršit PDF

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Wed Jan 9 09:37:49 CET 2013

Zdravim,

no ja dufam, ze nam sa to nestane. Vlastne ja sam som tu knihu uz finalizoval s jazykarkou etc, lebo pan docent zomrel. Teda v nasom pripade je predpoklad, ze sa to nestane, lebo ja som vsetko robil TeXom - aj obrazky, takze fonty by mali byt vlozene. Navyse ten PDF som az do konca upravoval ja a oni uz nic nebudu a nemozu doplnit, zmenit. Tak len dufam, ze nezmenia fonty, to by nemuselo dopadnut dobre, ako vidim na Vasom priklade.

Clovek ma z toho velmi zly pocit. S tymto som sa tiez dost casto stretol, ked som cudzie obrazky musel prekodovavat (naprkilad aj Corel to dokaze pekne zmenit). Ten riadok pod obrazkom dopadol velmi zle. Ale aj v popise zbadat chybicky, hlavne pismeno e, napriek tomu, ze obrazok je nekvalitny (male rozlisenie kvoli serveru asi, aby subor bol co nejmensi).

Ale co ma este viac prekvapilo - zamena ciarky na bodku po pismenach Figure 7 - aj ked ja osobne davam bodku a nie ciarku (ako to mate vlavo). Plus ma prekvapila bodka na konci popisu. To tak naschval pisete tu medzeru za C?    Teda Takto by som ja C.  - a takto to mate Vy C .

S pozdravom,
Ladislav Bitto