[cstex] MikTeX tfm a dvi

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Jan 7 11:28:56 CET 2013

Dne 7. ledna 2013 10:56 Jan Moskyto Matejka <mq at ucw.cz> napsal(a):
> Dobré ráno

> Kdysi jsem potkal nějakou zradu v --include-directory, snad že se při
> jeho použití nebraly v úvahu systémové includy. Nemůže to být v tom?

Mozna take zbyly nejake promenne z emtexu, napr. TEXINPUTS, ktere take
mohou vadit. MiKTeX ma program, ktery se (tusim) jmenuje findtexmf,
ktery hleda soubory stejnym zpusobem jako dalsi programy v MiKTeXu.
Zkusil bych tedy najit neco, co skutecne v MiKTeXu je, treba

findtexmf cmr10.tfm

Tim se ukaze, jestli to najde odpovidajici TFM v MiKTeXu, nebo v
emtexu. Pokud najde ten emtexovy, pak je jasne, ze vadi promenne TEX*
z emtexu.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/