[cstex] Zalomenie strany pri velkom pocte prazdnych kapitol.

Jan Busa jan.busa.2 at tuke.sk
Tue Jan 8 14:40:41 CET 2013

Dobry den,

v uvode chcem povedat, ze nejde o skutocny problem len by ma zaujimalo
(od nejakych skusenych TeXistov) ci ide o ocakavane spravanie.

Rozhodol som sa prelozit nejaky navod a v prvom kroku som si len urobil
zoznam sekcii (sada prikazov \section), ktore obsahoval. Dal som si
takyto subor prelozit pomocou LaTeXu a na moje pocudovanie som nedostal
viac stran s "prazdnymi" kapitolami ale len jednu stranu, na ktorej boli
tieto nazvy uvedene s tym, ze kapitoly, ktore sa na stranu nevosli
"pretiekli" mimo strany (vid prilozeny subor po preklade). Ked niektora
z kapitol obsahovala aspon jeden znak (odkomentujte 's' na riadku 17),
tak TeX presiel za touto kapitolou na novu stranu a na dalsej strane
prazdne kapitoly znovu pretiekli.

Za Vase odpovede vopred dakujem.

Jan Busa ml.

P.S.: Prekladal som na Win7+WinVista pomocou pdfLaTeX (TeXLive2012).