[cstex] ConTeXt, čeština a kerningové páry

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Dec 12 09:50:07 CET 2013

Dobrý den.
Pokud jde o ten "bonus" ... tak nastavení \mainlanguage[cz] ... asi bylo
v minulostí používáno v ConTeXtu MKII ..
Narazil jsem na nějakou diskuzi, kdy se řešila správná zkratka.
Momentálně je v dokumentaci (na wiki.contextgarden.net) udávána správná
zkratka "cs"
takže správně by se mělo psát asi \mainlanguage[cs]... Nicméně i já
pořád používám staré věci, takže mne \mainlanguage[cz] neiritovalo.
Nutno podotknout, že \mainlanguage[cs] nemá na nefunkčnost příkladu pana
Řehuly vůbec žádný vliv.
J.Hajtmar