[cstex] Web CSTUG - dalsi vyvoj (bylo: oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj)

Vit Zyka vit.zyka at gmail.com
Fri Aug 30 14:41:58 CEST 2013

On 29.8.2013 10:00, Petr Olsak wrote:
> [...]

Zcela souhlasím.

Možná to z předešlého mailu vypadá, že jsem zastáncem drahých
profesionálních řešení. Chtěl jsem tím příspěvkem jen připomenout, že
peníze na případnou profesionální práci jsou, a že těžko vidím jejich
jiné (lepší) využití.

Nicméně asi před deseti lety jsem Výboru předložil návrh, který by nás
nestál ani korunu. Šlo o nastřelený prototyp stránek založených na
systému MediaWiki. Obsah by vznikal inkrementálně zdola oprávněnými
jedinci na principu wikipedie. Myšlenka byla převzata z již citovaných
http://wiki.contextgarden.net/

Grafika by byla (nejspíše) strohá, ale těch pár lidí, co zde do této
diskuse přispívají by mohly své nápady ihned realizovat. A lidé z Výboru
by nemohli oprávněně namítat, že nemohou aktualizovat obsah stránek,
protože nemají přístup nebo neumí HTML.

Tento prototyp však byl zamítnut, že bude redakční systém...

Zdraví
Vít Zýka