[cstex] oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj

Petr Marsik mlz-plz at post.cz
Tue Aug 27 12:52:06 CEST 2013

On Mon, 26 Aug 2013 21:11:40 +0200 (CEST)
Petr Olsak <petr at olsak.net> wrote:

> Dobrý den,
>
> děkuji za Vaši odpověď a za téma k zamyšlení.

> V tomto smyslu s Vámi naprosto souhlasím. V budoucnu nebude potřeba ani
> hnout tím prstem, bude stačit na počítač dělat speciální ksichty.

> Nikdy jsem si nemyslel, že je TeX určen pro masové použití. Nicméně lidí
> se schopností algoritmického myšlení stále nějaké to procento je a nevidím
> důvod, proč by se mělo zmenšovat. Pokud se zmenšuje zájem o TeX, chyba je
> v nás.
>
> Zatím to bohužel spíš koverguje k té hrstce exotů, kterou spočítáme na
> [...]
Hezký den,

děkuji Vám za  TeX pro pragmatiky. Souhlasím, že bez OPMac jsem se učil dost pracně (a metodou pokus/omyl, tabulky jsem vytvářel pomocí TexSisu)

Nápad s kuchařkami pro OPMac se mi líbí. Nemohl by existovat souhrn receptů pro plain obecně? (Něco ve smyslu perlmonks.org). Anebo, další možnost by mohla být zahrnout do nových web stránek CSTUGu

Děkuji
P. Maršík