[cstex] oznameni: TeX pro pragmatiky, dalsi vyvoj

Petr Olsak petr at olsak.net
Thu Aug 22 14:17:18 CEST 2013

Dobrý den,

naprosto jsem nepředpokládal, že knížkou o plainTeXu pro začátečníky
oslovím pana Wagnera. Ještě méně uvěřitelné pak mi přijde, že by pan
Wagner (třebaže zná jistě vnitřnosti TeXu) uvažoval o použití plainTeXu.
Myslel jsem, že má práce je určena jiným třeba začínajícím TeXistům.

Ovšem někdy to vypadá tak, že na tomto listu už je jen pan Wagner a skoro
nikdo další. Takže v takovém případě se asi nemám čemu divit...

Petr Olšák

PS. Termín ,,16bitové stroje`` je jen pracovní a je uveden v nadpisu zatím
prázdné kapitoly. Takže připomínku beru v potaz, ovšem nepovažuji ji za
středobod toho, čím bych se v další minutě chtěl zabývat. A co by mělo
rozhodnout o dalším směřování toho textu.