[cstex] XeTeX a Typokatalog 4

Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Sun Sep 9 16:38:10 CEST 2012

Hezký den,
nevím, zda neodpovídám na něco úplně jiného, ale používám také Dynamo
Grotesk a ligatury (a pomlčky) tam dostanu nastavením Mapping=tex-text

Je samozřejmě možné, že při použití nějakého jiného fontu bohatě vybaveného
dalšími ligaturami to nebude stačit, v tom případě by určitě existence
nějakého vlastního mapovacího souboru byla velmi užitečná.

Zdravím
JR