[cstex] LaTeX - užší font, ruština

Josef Tkadlec tkadlec at fel.cvut.cz
Tue Oct 30 09:20:20 CET 2012

Zdenek Wagner napsal(a):

> Pan Tkadlec směšuje postscriptový encoding vector a latexový definiční
> soubor kódování. Snažil jsem se to vysvětlit, ale možná jsem to napsal
> nesrozumitelně.

Tady bych se ohradil. Nevím sice přesně, co to je postscriptový encoding
vector, ale moje prvotní chyba byla, že mne nenapadlo, že TeXový soubor
s metrikami může mít jiné jméno, než soubor s postscriptovým popisem
(který jsem získal z logu pdflatexu). Když jste mne navedl, abych se
podíval do .map, tak jsem to zjistil. Nejsem moc obeznámen s
terminologií, takže moje vysvětlování, v čem nemáte pravdu, mohla být
zavádějící, ale stále si myslím, že jsou věcně (až výjimky, které se
řeší jinak) v pořádku.

> Já se mu divím. Funguje to v krátkém textu, ale nemusí to fungovat v

To je přesně můj případ. Navíc celý dokument se skládá pouze z
takovýchto textů (jsou to rodokmenové diagramy, kdy do daných obdélníčků
vypisuji jména vhodným fontem, aby se tam vešla - podle potřeby používám
různě upravený font).

Josef Tkadlec