[cstex] Nedorucovani nekterych konferencnich mailu z nejakeho vlakna ...

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Oct 11 12:41:55 CEST 2012

Dobry den.
Nevim jak je to mozne, ale obcas se stane, ze dostanu mail z konference
CsTeX, ktery je jakoby vytrzeny z vlakna ...
tj dostanu napr. odpoved na otazku, ktera mi nedorazila.
Uz se mi to stalo nekolikrat, naposledy u mailu o rychlocteni od pana
Bitto ...

Nevite v cem muze byt problem? Je to v me poste, nebo muze byt problem i
jinde?

Diky J.Hajtmar