[cstex] csplain a WinEdt 7.0

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Oct 4 10:44:11 CEST 2012

Dne 4. října 2012 7:25 Řehoř J. Žáček <rehor.zacek at gmail.com> napsal(a):
> Dobrý den,
> tak jsem se pokusil udělat úpravu naznačenou panem Wagnerem a výsledek je
> horší než lepší... Popíšu svůj postup.

To je špatně! Soubor fmtutil-local.cnf slouží k úpravě stávajícího
fmtutil.cnf. Po této úpravě má fmtutil-sys pro každý formát dvě
definice, což určitě nedopadne dobře. V souboru fmtutil-local.cnf mají
být pouze změny. Jak je v unixu zvykem, # označuje komentář do konce
řádku, ale pokud řádek začáná #!, znamená to, že formát daného jména
se má ve standardním fmtutil.cnf ignorovat. V mém fmtutil-local.cnf
tedy je (mimo jiné):

#!csplain

To znamená, že příkaz pro csplain ve fmtutil.cnf bude zapomenut. Pak
mohu dát vlastní definici pro csplain. fmtutil-local.cnf tedy bude mít
jenom několik řádků.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/