[cstex] csplain a WinEdt 7.0

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Thu Oct 4 07:25:10 CEST 2012

Dobrý den,
tak jsem se pokusil udělat úpravu naznačenou panem Wagnerem a výsledek je
horší než lepší... Popíšu svůj postup.

1. Ze složky c:\texlive\2011\texmf\web2c jsem si zkopíroval  soubor
"fmtutil.cnf" do složky c:\texlive\texmf-local\web2c a přejmenoval ho na
fmtutil-local.cnf
2. Tento soubor otevřel v PSPadu a zde editoval řádky týkající se cslatexu a
csplainu do této podoby (ověřil jsem si, že ve složce
c:\texlive\2011\texmf\web2c je soubor cp1250cs, ale je jich tam víc, zřejmě
pro Poláky a cs):
#
# from cslatex:
cslatex pdftex - -etex -translate-file=cp 1250cs.tcx cslatex.ini
pdfcslatex pdftex - -etex -translate-file=cp 1250cs.tcx cslatex.ini
#
# from csplain:
csplain pdftex - -etex -translate-file=cp 1250cs.tcx csplain.ini
pdfcsplain pdftex - -etex -translate-file=cp 1250cs.tcx csplain.ini
#
3. V TeXLive Manageru jsem z menu Akce - "znovu vytvořit všechny formáty"
nechal vygenerovat všechny formáty.

4. V WinEdt-u jsem si vytvořil soubor v CP 1250, což jsem ověřil i v PSPadu,
že to tak je a zpracoval csplainem. A... Vše je špatně...

 Co mě překvapuje je název souboru cp 1250cs.tcx!! Proč je v jeho názvu
mezera? Zdá se mi, že toto působí, že se zřejmě při generování formátů tento
soubor nepoužije..
Mám pravdu? Nebo co dělám špatně?
Děkuji předem

Řehoř J. Žáček