[cstex] CsTeX v TeX Live

Řehoř J. Žáček rehor.zacek at gmail.com
Wed Oct 3 15:14:13 CEST 2012

No, to mi úplně mluvíte ze srdce!

Krom této hororové záležitosti je také chuťovka dodávat type1 fonty do
instalace TeXLive. Strávil jsem nad tím týden, ale už to tam mám. Použitý
postup si pečlivě poznamenám, protože rozběhat TeX na počítači s žádnými
znalostmi o struktuře instalace TeXLive mi připadá velmi složité. Myslím, že
by cílem měla být tak jednoduchá instalace, aby umožnila rovnou funkční
systém a další věci, které se tu řeší zdokumentovat, aby případný zájemce o
TeX měl možnost řešit pak už jen samotný TeX a ne jeho instalaci.

Tolik můj názor (stále) laického fandy TeXu.

Řehoř J. Žáček.

Řehoř J. Žáček

U Bažantnice 556

399 01 Milevsko