[cstex] csplain a WinEdt 7.0

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Oct 3 14:38:51 CEST 2012

Dne 3. října 2012 14:23 Řehoř J. Žáček <rehor.zacek at gmail.com> napsal(a):
> Procházka Vladimír:
> Zkusil jsem kompilovat některé své dřívější dokumenty a výsledek je špatně.
> Tak že by byl skutečně problém v csplainu?
>
> Zdeněk Wagner:
> Vaše řešení se mi velice líbí, ale moc tomu, co píšete nerozumím. TeXLive
> jsem instaloval z DVD, které mi přišlo s loňských Zpravodajem CSTUGu, proč
> tedy není csplain nainstalován správně? Je možné se někde dočíst, jak tedy
> udělat správnou instalaci TeXLive, aby mi fungovalo správně česky?

Napsal jsem to v minulém mailu.

Mimochodem, ono je těžké říci, co je vlastně správně. DOS a OS/2
používají CP852, Windows mají tradičně CP1250, Unixové systémy
ISO-8859-2, moderní Unixové distribuce mají kódování UTF-8, řada
editorů ve Windows (WinShell, PSpad) umí také pracovat přímo v UTF-8.
Ať se nastaví v distribuci cokoliv, vždycky to mnoho uživatelů uvidí
špatně. Nevím, proč je defaultně v TeXLive CP227, alespoň v Linuxové
verzi. Podíval jsem se před chvilkou do verzí 2007, 2008, 2009, 2010,
2011, 2012. Starší verze už v počítači nemám.

> Řehoř J. Žáček.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/