[cstex] Kniha prezentovana na TeXperience (trochu off-topic)

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Oct 17 17:20:06 CEST 2012

Milé kolegyně, vážení kolegové,

píšu do tohoto listu, protože několik osob na konferenci TeXperience
projevilo bižší zájem o moji knihu a já si nejsem jist, že si všechny
pamatuju a že mám e-mailové adresy. Informace o knize je, jak bylo
avizováno ve slajdech, na

http://icebearsoft.euweb.cz/bharat.php

V blízké době (pravděpodobně ještě před letošní valnou hromadou)
zveřejním všechny nástroje použité při sazbě, tj. schéma Relax NG,
část zdrojáku v XML, oba transformační stylesheety XSLT, balíček pro
XeLaTeX, ant file a pomocné skripty (bash, perl). Vše bude pod volnou
licencí, pravděpodobně GPL.

--
Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/