[cstex] \clq

rga rga at centrum.cz
Thu Nov 29 08:35:57 CET 2012

Naprosto souhlasím.
Jsem ale jen občasný TeXista, navíc lpící na plainu (mám rád low-leve věci ;-)).
Většinou věci zbastlím použitím svých znalostí a různých ukázek z webu či cizích "zdrojáků",
výsledej pro mě jen jednorázová záležitost.
TeX používám pro (občasnou) sazbu životopisu
a beletrie nebo poezie (obvykle něčeho, co už se špatně shání)
jako dárku...
To jen tak pro vysvětlenou.

Zpátky k Vaší úvaze:
pokud se na základě mého problému s \clq někdo fundovaný ujme,
můj dotaz povede k zabití několik much jednou ranou!

Každopádně, já děkuji za úvahu!
A původnímu odpovidateli za vyřešení (spíše obejití) problému.

--
rga <mailto:rga at centrum.cz>