[cstex] fontenc a dvipdf

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu May 10 11:09:27 CEST 2012

Dne 10. května 2012 8:34 Tomas Davidek <Tomas.Davidek at cern.ch> napsal(a):
> Dobry den,
>   dekuji za odpovedi, jeste bych si rad udelal jasno, jake fonty se
> pouzivaji:

Font ma podle NFSS2 5 atributu, nas zde zajimaji pouze 2: kodovani a
rodina. S vyjimkou pripadu 3 nemenite rodinu, tj. pouziva se defaultni
rodina "cm". Rodina cm s kodovanim IL2 jsou CSfonty, rodina cm s
kodovanim T1 byly nejdrive DC fonty, pak EC fonty, pri dnesnim pokusu
se v TeX Live 2011 pouzily fonty CM super. Prikazem
\usepackage{lmodern} prepnete rodinu "lm", nikoliv kodovani. LM fonty
jsou dostupne jak v kodovani T1, tak v kodovani IL2

V cslatexu lze prepinat kodovani primo jako parametr balicku czech,
tj. muzete psat \usepackage[T1]{czech}, defaultni kodovani je IL2.

Zkusil jsem moznosti 1 a 4, podle manualu by to melo byt stejne a v
mem pocitaci to je stejne.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/