[cstex] fontenc a dvipdf

Tomas Davidek Tomas.Davidek at cern.ch
Thu May 10 08:34:14 CEST 2012

Dobry den,
    dekuji za odpovedi, jeste bych si rad udelal jasno, jake fonty se
pouzivaji:
1. \usepackage{czech}
    \usepackage[IL2][fontenc}
v takovem pripade se pouziji CS fonty v kodovani IL2, je to tak?

2. \usepackage{czech}
    \usepackage[T1]{fontenc}
pouziji se EC fonty (?)

3. \usepackage{czech}
    \usepackage{lmodern}
    \usepackage[T1]{fontenc}
pouziji se LM fonty

4. \usepackage{czech}
pokud nespecifikuji zadny fontenc, jake fonty se ve vyslednem dokumentu
pouziji? Myslel jsem, ze CS fonty v kodovani IL2, ale tento vystup se od
varianty c.1 trochu lisi...

Zdravi
            Tomas Davidek