[cstex] Text bez diakritiky

petr zemánek petr.zemanek at gmail.com
Thu Mar 1 09:44:59 CET 2012

Dobry den,
dekuji za namety; makro pana Olsaka je zde

ftp://math.feld.cvut.cz/pub/olsak/makra/

Omlouvam se za svoji natvrdlost, ale slo by to reseni upresnit blize (nejak nejsem schopen se dopracovat k cili). Pripadne bych se zeptal, zda existuje jine moznost celkoveho reseni problemu, ktery jsem naznacil vyse. Ja v podstate potrebuji vlozit text (v tuto chvili neznamy) do 0.72\textwidth a na druhy konec radku text "Brno 2012" se stejnou velikosti fontu. Cely zacatek problemu tkvi v tom, ze nedokazu urcit v jake velikosti fontu se ten "neznamy" text vysazi - slo by to nejak zjistit?

S pozdravem
PZ