[cstex] ConTeXt a XeTeX

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jun 25 12:30:03 CEST 2012

Dobry den pane Wagnere.
Ja si ce CtX pouzivam o neco dele nez Lukas, ale v tuto chvili take
neznam presnou odpoved. Nikdy jsem ConTeXtem nesazel nejake "cizokrajne"
texty ani se nejak detailneni nezabyval principem fungovani, takze bych
spise v tuto chvili asi zcasti spekuloval.

Puvodni ConTeXt (dnes oznacovany jako ConTeXt MkII), ktery je jeste
soucasti napr. TeX live distribuce a soucasny ConTeXt MkIV se od sebe uz
v tuto chvili dost podstatne lisi. Novy ConTeXt je predelavan cely do
Lua, zatimco stary vyuzival hojne podpory Ruby... V soucasnosti spolu
nemaji mnoho spolecneho, a jsou z velke casti dost nekompatibilni ...
Takze je klidne mozne ze to nekterou z tech verzi sazet nepujde a jinou
ano ... S opentypovymi fonty ConTeXt umi ale s tvorbou tzv. typeskriptu
v ConTeXtu nemam zkusenosti...

Pokud mate zajem, tak vznesu dotaz do konfery (jak psal Lukas) - to neni
vubec zadny problem...
Mozna by bylo ale lepsi, kvuli presnemu dotazu a ke zjisteni presne toho
co Vas zajima a navic abyste se nemusel do této konference registrovat,
kdyz mi ten Vas konkretni dotaz poslete a ja obratem zaridim vse
potrebne a odpoved vam dorucim ... Vetsinou je to vyrizeno behem par
hodin...

S pozdravem
J.Hajtmar