[cstex] ConTeXt a XeTeX

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Mon Jun 25 12:11:33 CEST 2012

Dobrý den,

Ctx používám cca 2-3 roky. Váš dotaz bych označil jako "lehce speciální"; jelikož bych odhadoval, že v konfeře CSTUG nebude nikdo, kdo by zároveň "dostatečně" dlouho používal Ctx a zároveň řešil Váš problém, nasměroval bych vás přímo na konferenci (mailing list) ConTeXtu:

ntg-context at ntg.nl
http://www.pragma-ade.com/link-1.htm

Zde se řeší velmi různé dotazy - od "začátečnický" (jak udělam to-a-to), přes testování (hlášení chyb zejm. při větším upragde / čištění kódu) až po velmi specializované dotazy (namátkou sazba not s požadavkem sazby zprava doleva).

Do konfery přispívají "primární" vývojář pan Hans Hagen, pár osob se znalostí nitra systému (maker Ctxu) a řada lidí dlouhodobě používajících Ctx k velmi různým účelům (vč. prezentací, grafů, XML "dovnitř" i "ven", ePub, ...). V konfeře je dost živo - denně se objevuje odhadem kolem 12 příspěvků, odpovědi bývají poměrně rychlé (záleži na speciálnosti dotazu; některé věci jsou zodpovězeny obratem, některá řešení potřebují pár dní); občas se objeví řešení, které vyžaduje zásah/implementaci do Ctx - následuje upload nové verze Ctxu tentýž den, tj. od té chvíle je vlastnost funkční.

S pozdravem

Lukáš Procházka

--
Ing. Lukáš Procházka [mailto:LPr at pontex.cz]