[cstex] tabulka s hlavickou - spojene bunky ==> latex

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Feb 27 16:52:33 CET 2012

2012/2/27 peter knezel <peter.knezel at gmail.com>:
> [...]
> definicii
> \renewcommand\thetable{4a.} cislo s bodkou.
>
> Tabulka bude pouzita vo word dokumente
> a skusal som iba, ci sa da vlozit lubovolny text alebo cislo - takze problem
> s referenciami
> a cislovanie tabuliek vlastne odpadne.
>
> Pocet tabuliek v doc bude minimalny a mozno
> ani nazov tabulky nebude potrebny. Tabulky generovane latexom budu vlozene
> ako obrazky.
> Musim este zistit, ci ghostscript (alebo iny sw - mozno image magic ci
> graphics magic) vie urobit konverziu do jpeg, png.

Vlozit text jako JPEG (graficky format se ztratovou kompresi) je to
nejvetsi zverstvo, jake si lze vubec predstavit. Ztratova komprese
JPEG byla konsorciem Joint Picture Expert Group vytvorena pro barevne
fotografie a pro nic jineho se nehodi. OpenOffice umi nacist EPS a
ulozit ve formatu DOC tak, ze obrazek je fyzicky ve formatu EMF
(extended metafile), takze zustane vektorovy. Myslim, ze to umi i
novejsi word. Pokud vlozite PNG, pak potrebujete rozliseni 600 dpi,
nekdy je pozadovano az 2400 dpi, tak si spocitejte, jak veliky soubor
dostanete.