[cstex] tabulka s hlavickou - spojene bunky ==> latex

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Mon Feb 27 16:33:52 CET 2012

Dobry den prajem,

ospravedlnujem sa za dlhy zdrojovy kod.
Dakujem Vam za pripomienky. Chcel by som vysvetlit, preco som nechal v
definicii
\renewcommand\thetable{4a.} cislo s bodkou.

Tabulka bude pouzita vo word dokumente
a skusal som iba, ci sa da vlozit lubovolny text alebo cislo - takze
problem s referenciami
a cislovanie tabuliek vlastne odpadne.

Pocet tabuliek v doc bude minimalny a mozno
ani nazov tabulky nebude potrebny. Tabulky generovane latexom budu vlozene
ako obrazky.
Musim este zistit, ci ghostscript (alebo iny sw - mozno image magic ci
graphics magic) vie urobit konverziu do jpeg, png.

Zaujima ma teraz iba, ci sa da v danej bunke slovne spojenie
 'pocet
  preferencii'

pri otoceni o 90 stupnov proti smeru hodinovych ruciciek
napisat pod seba(cize po otoceni vlastne vedla seba).

S pozdravom,

Peter Knezel