[cstex] {Filename?} Re: Poraďte, prosím, s Vlnou

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Feb 22 15:44:46 CET 2012

2012/2/22 Jan Kalina <jankalina.cz at gmail.com>:
> Soubor příkládám s opraveným překlepem a prosil bych o kontrolu 2. řádku
> který hází zmíněnou chybu.

Já mám ve svém fmtutil.cnf toto:
pdftex pdftex language.def -translate-file=cp227.tcx *pdfetex.ini

Ještě bych asi měl vysvětlit ty "vykřičníkové komentáře" ve
fmtutil-local.cnf. On to vlastně není komentář, ale příkaz.

#!pdfcslatex

znamená, že se má ignorovat automaticky generovaný příkaz pro
pdfcslatex. V souboru fmtutil-local.cnf tedy nejprve pomocí #! vymažu
formáty, které chci mít ve fmtutil.cnf jinak, a pak vložím své vlastní
definice. Proto se také nemusím starat o formáty, které nechci měnit