[cstex] tabulka s hlavickou - spojene bunky ==> latex

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Sun Feb 26 20:03:29 CET 2012

Dobry den prajem,

zapasim s jednou tabulkou, v ktorej by som chcel mat hlavicku typu:

|pohlavie2|vek1| vzdelanie3|povod2| |dlzka evidencie4|
otazky10              |
|p1 |p2   |vek |vz1|vz2|vz3|p1|p2 |x|d1 |d2 |d3 |d4
|o1|o2|o3|o4|o5|o6|o7|o8|o9|o10|

Druhy riadok hlavicky uz mam vytvoreny - nazvy buniek su vertikalne.
Teraz sa snazim vytvorit prvy riadok hlavicky v tabulke.

x (x=pocet evidencii) by vycnievalo az do 1. riadku v hlavicke.
Alebo dalo by sa x rozdelit vertikalne pod seba?
Mohol by mi niekto poradit, ako by som to mohol urobit v latex?
Skusam cez multicolumn ale dajako sa mi nedari.

Dakujem Vam za pomoc.
S pozdravom,

Peter Knezel