[cstex] Kopírování češtiny z PDF

Tomas Davidek Tomas.Davidek at cern.ch
Wed Feb 15 23:59:23 CET 2012

Dobrý večer,
   já jsem narazil na možná trochu související problém. Mám dokument,
který překládám pomocí cslatex a vyrábím z něj pdf pomocí dvipdf (použít
přímo pdflatex neumím, protože z některých EPS obrázků potřebuji vyřezat
netriviální části, na což používám \psclip). Diakritika se mi v PDF
zobrazuje i kopíruje správně, ovšem acrobat zobrazuje v levé části
automaticky i obsah (bookmarks), kde je už diakritika neúplná. Písmenka
s háčky se zobrazují bez háčků, kupodivu se ale "ž" zobrazuje i v tomto
navigačmím obsahu správně. Čitelné to sice je, ale k dokonalosti trocha
chybí....

Hlavička vypadá standardně:
\usepackage[utf8]{inputenc}
\usepackage{czech}
(zkoušel jsem i použití \usepackage[T1]{fontenc}, ale 68dn7 efekt to
nemělo).

Nemáte s tím prosím někdo nějaké zkušenosti?

Zdraví
                Tomáš Davídek