[cstex] Den v Brne

Petr Olsak petr at olsak.net
Mon Dec 3 13:16:06 CET 2012

On Sun, 2 Dec 2012, "Ján Buša" wrote:

> Petr zdravim Vas,
>
> Pri tej prilezitosti som sa Vas chcel ale nestihol opytat, ci si viete
> predstavit, resp. ci ste nerozmyslal o nejakej minimalnej instalacii TeXu,
> ktora by v sebe zahrnula Vas system s vystupom do dvi aj pdf (napr. bez
> LuaTeXu).

O vlastní TeXové distribuci jsem přemýšlel kdysi dávno (před více než
deseti lety) Nelíbil se mi koncept TDS a zbytečná složitost některých
pomocných nástrojů teTeXu a dalších. Nicméně jsem uvážil, že udržovat
distribuci není jednorázová záležitost a je to práce na plný úvazek. Takže
jsem do toho nešel.

Úvaha udělat jednoduchou TeXovou distribuci např. bez LaTeXu a conTeXtu je
sice lákavá, ale asi by nenarazila na ornou půdu. Tuším, že práce by bylo
mnohonásobně více, než by odpovídalo přinesenému efektu.

> můžete prosím uvést plné URL přednášek?
> Rád si je přečtu; nejsem je však schopen najít.
> Předem děkuji a zdravím
> Lukáš Procházka

Moc si toho nepřečtete, protože materiály neobsahují žádný souvislý ani
nesouvislý text. Ledaže byste si chtěl přečíst příspěvek Karla Čapka
,,Jak se dělají noviny``. Avizované materiály obsahují jen sadu ukázek
kuk1.tex, ..., kuk9.tex, kuka.tex, kukb.tex pro zájemce, kteří by si s tím
chtěli pohrát stejně, jako jsem si s tím hrál já, když jsem to promítal na
přednášce.

Přesto tedy URL. http://petr.olsak.net/ftp/olsak/opmac/talk-dec-2012/

Zdravím

Petr Olšák