[cstex] footline

rga rga at centrum.cz
Mon Dec 3 23:10:52 CET 2012

Mám tu pár věcí, se kterými bych potřeboval pomoci:

1. Potřebuji definovat \footline tak, aby bylo na středu stránky číslo strany a nad ním cca 1 pc čára.

2. Potřebuji ovlivnit, aby se čísla stránek nečíslovaly +1, ale +2. (Dvojjazyčná sazba, samostatné PDF, pak se budou mixovat levé a sudé stránky.)

3. Možnost vynutit stránkový zlom uprostřed odstavce (aby dvojjazyčná sazba obsahovala na obou protilehlých stranách stejnou část odstavce.

Vím, je to prasácké a manuální, ale v tuto chvíli mi to splní účel.

--
rga <mailto:rga at centrum.cz>