[cstex] instalacia texlive 2011 pod ubuntu 10.04 - spusti sa stara verzia 2009

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Tue Sep 13 16:55:47 CEST 2011

Dobry den,

asi tato instalacia cez Ubuntu Software Center sa lisi od toho, ktoru
opisujete.
Nenasiel som totiz ziadny *.ini file prisluchajuci programu Texworks.
Vo svojom domovskom adresari sa vsak po instalacii vytvorili adresare:

.TeXworks/completion
w-basic.txt  tw-context.txt  tw-latex.txt

.TeXworks/configuration
uto-indent-patterns.txt  delimiter-pairs.txt  smart-quotes-modes.txt
syntax-patterns.txt  tag-patterns.txt  texworks-config.txt

.TeXworks/translations
(prazdny)

.config/TUG/TeXworks.conf --> tento obsahuje mimo inych aj riadok
binaryPaths=*/usr/local/texlive/2011/bin/i386-linux*, *
/usr/local/texlive/2011*, /usr/bin, /usr/local/sbin, /usr/local/bin,
/usr/sbin, /sbin, /bin, /usr/games

Poznamka: tie zvyraznene cesty, som pridal rucne cez GUI.

Toz stale neviem, kde sa definuju Vami vymenovane premenne.
Ale vystacim teraz s tymto nastavenim - ked budem mat viac, casu skusim
pohladat odpoved aj na inych forach (napr. priamo na texworks).

Vdaka este raz za pomoc.
S pozdravom,

Peter Knezel