[cstex] instalacia texlive 2011 pod ubuntu 10.04 - spusti sa stara verzia 2009

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Mon Sep 12 23:38:38 CEST 2011

Dobrý den přeji,

TeXworks neužívám, avšak na straně 30 manuálu
<http://texworks.googlecode.com/files/TeXworks-manual-r814.pdf> se píše
o konfigurační proměnné defaultbinpaths v souboru texworks.ini, jež by
měla směřovat na TeXovské binárky — není tedy možné, že se při instalaci
nastavila na původní TeXLive a že pro použití nového ji musíte změnit?

S pozdravem,
Marcel Svitalský