[cstex] Casopis/letak/brozura v tex/latex/xelatex/context - nastavenie

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Mon Nov 28 15:03:39 CET 2011

Zdravim pan Wagner,

vdaka za pripomienky. Islo by v tomto pripade o vypomoc pri vytvarani
lokalneho casopisu v jednej obci a nepredpokladam, ze by casopis vychadzal
v inej ako elektronickej forme (mozno na poziadanie by sa to aj vo
vynimocnych pripadoch aj vytlacilo - ale urcite zadarmo alebo cisto za
symbolicky cenu).
Takze by sa to pouzilo na nekomercne ucely. Zatial iba mapujem prostriedky,
tooly a moznosti.
S pozdravom,

peter knezel