[cstex] kody znakov

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon May 9 14:35:36 CEST 2011

2011/5/9 Anton Surda <fyzisurd at savba.sk>:
> Dobry den,
>
> zda sa, ze priradenie ciselnych kodov znakom je v TeXu dost volne.
>
> Neviem si vysvetlit, preco ked zmenim znaku 221 catcode na aktivny a
> vzniknuty prikaz nejako dodefinujem, rovnako sa mi zmeni aj obsah znaku 237
> (normalne dlhe Y). Rozdiel 237-221=16 je zrejme dolezity.
>
> Pouzivam csplain a Miktex.
>
> Za radu ako cistym sposobom priradit znaku 221 vyznam \ced S vopred dakuje

Potreboval bych videt minimalni soubor s touto chybou a zpusob
spousteni. Ono to neni jednoduche. Popsal to Petr Olsak v clanku
Putovani pismene \v{r} z klavesnice na papir. A to se jeste nezminuje
o balicku inputenc a utf, ktere v tom nadelaji dalsi zverstva. (A
proto udelal encTeX, aby cely system byl pruhlednejsi.)

> Anton Surda

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/