[cstex] Pozvánka na TeXperience a Stakan 2011

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Wed Mar 23 09:32:18 CET 2011

Kolegyně, kolegové,

tímto zveme nejen na další ročník TeXperience, ale také na paralelně běžící matematicko-statistickou konferenci Stakan. Spojení těchto dvou akcí se podařilo a vzniká dvojkonference; díky Miloši Brejchovi se zamluvil větší hotel a termín se vhodně upravil (o týden dřív, upravte si prosím v kalendářích).

Kdy, kde, co je zkratka „Stakan“?, ...
http://striz9.fame.utb.cz/texperience/

Bude nás tedy víc, ale atmosféra je objednaná opět přátelská a neformální s výhledy na turistiku a večery snad i s kytarou...

Mohu tedy konstatovat, že se mi plní organizační sen, neb spojení těchto dvou skupin lidí, které za ty roky již dobře znám, jsem si přál již od mých organizačních prvopočátků.

Pavel Stříž za organizátory a rodinný klan :-)