[cstex] METAPOST + TeX, osobni pomoc, Praha

Josef josef at polach.org
Fri Mar 18 09:09:33 CET 2011

Zdravím vás

obrátil se na mě člověk, který připravuje publikaci plnou geometrických
nákresů a výpočtů týkajících se slunečních hodin se zájmem o METAPOST, o
němž dosud nevěděl téměř nic. Potvrdil jsem mu, že to je dobrá volba pro
takový účel a zároveň jsem mu poradil, že by si takové dílo zasloužilo
sazbu TeXem. Žádal mě o konkrétní pomoc s instalací (na Windows) a
základním zaškolení, aby měl na čem stavět. Protože jsem však linuxák a
s Windowsem mám jen velmi malé zkušenosti, jsem plainista a zde by byla
vhodnější asi některá nadstavba (LaTeX, Context?) a navíc je pro mě
Praha dost z ruky, obracím se na vás do konfery -- jestli by se nenašel
někdo na takovou "fušku". Dotyčný nabízí odměnu.

V případě ochoty pomoci se pro bližší informace obraťte přímo e-mailem
na castor.pollux at centrum.cz

(Zprávu posílám do konfery znovu, protože se mi vrátila nějaká chybová
hláška a nejsem si jist, zda se zpráva dostala do světa. Omluva za
případnou duplicitu.)

Děkuji za případnou pomoc

Pohoda, hezký den