[cstex] LaTeX pro pragmatiky

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Thu Jun 30 10:07:32 CEST 2011

Dobrý den.

Je to pěkné a pro začátečníky určitě užitečné.
Možná byste mohl poslat krátkou informaci o existenci
tohoto text do Zpravodaje. Takovou malou reklamu.

Pokud byste text někdy upravoval, přimlouval bych se
v části o sazbě matematiky  o doplnění informace o existenci
balíčku amsmath a jemu příbuzných. To obohacení je
velmi podstatné pro každého, kdo potřebuje sázet
složitější matematiku.

Zdraví
               Jaromír Kuben