[cstex] 4xA4 na 1xA4 - crop marks

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Jan 9 16:03:43 CET 2011

2011/1/9 peter knezel <peter.knezel at gmail.com>:
> Dnes som skusal 2.8, ale zas mi stiahol iba 2044 suborov.
> Ked som si stiahol z ftp priamo 2160 suborov a spustil som instalaciu 2.8,
> dostal som tu istu chybu.
>
> Ano, ono mi stale vypise presne, ktory balik chyba. Ale predpokladam, ze ak
> mam stiahnute vsetky baliky priamo z ftp servra, tak by to malo zafungovat.
>
> Vyskusam este na WinXP stiahnut 2.9.
> Na NB s WinXP som si z webu nainstaloval Texlive2010, ktory funguje.

Pokud mate funkcni TL na jednom pocitaci, muzete cely adresar
prekopirovat a pomoci prikazu

tlmgr postaction ...

doplnit nastaveni do registru, udelat shortcut atd. Je to podle meho
nazoru nejrychlejsi cesta. Krome toho mate v TL take moznost prubezne
aktualizace balicku.

MiKTeX neni spatny, ale osobne bych daval prednost tomu, abych mel na
vsech svych pocitacich stejnou distibuci. V MiKTeXu se konfigurace
nastavuje jinym zpusobem nez v TL. Kdyz budete mit na kazdem pocitaci
neco jineho, budete se muset naucit oboji.