[cstex] 4xA4 na 1xA4 - crop marks

peter knezel peter.knezel at gmail.com
Sun Jan 9 14:16:25 CET 2011

Dnes som skusal 2.8, ale zas mi stiahol iba 2044 suborov.
Ked som si stiahol z ftp priamo 2160 suborov a spustil som instalaciu 2.8,
dostal som tu istu chybu.

Ano, ono mi stale vypise presne, ktory balik chyba. Ale predpokladam, ze ak
mam stiahnute vsetky baliky priamo z ftp servra, tak by to malo zafungovat.

Vyskusam este na WinXP stiahnut 2.9.
Na NB s WinXP som si z webu nainstaloval Texlive2010, ktory funguje.

peter knezel