[cstex] instalacia latex z diskiet - dos emulacia pod WindowsXP

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Fri Feb 4 12:02:33 CET 2011

Dobrý den.

Mám ty staré diskety a dokonce celou tu instalaci provozuschopnou
v DOSu v OS/2 (jede bez problémů). Ale dávno (tak 15 let) ji nepoužívám.
Jak bylo zmíněno, distribuce TeXu (formáty, styly atd.) je opravdu
předpotopní, aby se na tom dalo dělat to, co je naprosto běžné v soudobých
instalacích, by vyžadovalo obrovskou práci. Navíc binárky by nezvládly
překlad rozsáhlých projektů, není tam pdftex, editor csed nenačte velké
soubory
atd.  Pokud to chcete na skutečné TeXování (ne si jen pro zábavu pohrát),
považuji to za totální ztrátu času.

Zdraví
                Jaromír Kuben