[cstex] instalacia latex z diskiet - dos emulacia pod WindowsXP

Ladislav Bitto Ladislav.Bitto at savba.sk
Fri Feb 4 11:37:00 CET 2011

Zdravim,

ako uz pisali ini, je to stara verzia a teraz uz viacmenej nefunkcna. Ja ju vsak stale pouzivam (myslim EMTEX) viac nez samotny MiKTeX. Pravda mam tam doinstalovany DVIPS, doinstalovane vektorove PS fonty pana Olsaka a pouzivam aj OFS (Olsak Font System alebo tak nejak). Pravda mam len LaTeX2.9. RSX mam taky, ktory funguje na vsetkych masinach, kde som to instaloval kolegom. Raz som si stiahol novsiu verziu a uz to s tym nefungovalo. Takto i EMTEX funguje aj v DOS okne a aj primo spusteny vo WINDOWS (XP), pravda neviem, ci ten RSX by siel aj na WIN7, ci VISTA, lebo ja mam WINXP. Napr. aj MikTeX funguje v DOS okne v pohode.

Ja to mam vsetko v adresari EMTEX a funguje to tak, ze nic netreba instalovat a nastavovat, lebo EMTEX a aj DVIPS si najde vsetko, ked je to v urcitych adresaroch (alebo v konfigurakoch mam nastavene), ktore hlada implicitne. Takze ked niekde pridem, nakopirujem EMTEX a hotovo. Pravda GS a GSVIEW  treba instalovat, ak nie je na PC.

Nie je mi jasne, ze preco chcete pouzivat stary dobry EMTEX, ked ste ho doteraz nepouzivali. Ja ho pouzivam neprestajne uz dobrych 20 rokov.
Pravda, ak chcete tu verziu, ktoru mam poskladanu, mozem to vystavit na FTP server (ma to cca 40MB) na stiahnutie.

Zdravim
Ladislav Bitto