[cstex] jak si vylepsit prostredi pro TeXovani

Jan Prichystal jprich at pef.mendelu.cz
Wed Feb 2 12:10:13 CET 2011

Casovou prodlevu jsem nikdy u evince nezaznamenal a tak jsem
se na to ted kouknul poradne. Mozna tam drobna prodleva je,
ale opravdu kratka. Radove desetiny vteriny. Nikdy jsem si nevsiml,
ze by to trvalo treba 4 vteriny, jak pise pan Bitto.

Jak je to v evince realizovano, to opravdu nevim, nezkoumal
jsem to. Nicmene pouzivam GNU Linux Fedora 13, kde je evince
standardni prohlizec PDF v GNOME. Ve WinXP jsem to nezkousel.
Driv jsem zkousel xpdf, ale to mi ze zrejmeho duvodu prestalo
vyhovovat. I kdyz tam stacilo stisknout klavesu "R" a PDFko se
znovu nacetlo.

	Jan Prichystal