[cstex] htlatex a divne strukturovani dokumentu (lehce OT)

Procházka Lukáš Ing. - Pontex s. r. o. LPr at pontex.cz
Tue Dec 13 16:28:10 CET 2011

Dobrý den,

váš problém nevyřeším - zřejmě konvertujete starý kód.

Jen bych zmínil, že ConTeXt (TeXová nadstavba podobně jako LaTeX; http://www.pragma-ade.nl, http://contextgarden.net) exportování do .xml/.(x)html zdárně (paralelně s tvorbou .pdf) řeší již řadu let.

(Na posledním ConTeXt meetingu byl mj. prezentován export do .xml s jeho následnou "inkluzí" zpět do (Con)TeX(t)ového vstupního kódu - výsledkem byl tentýž dokument, jako kdyby byl psán čistě v ConTeXtu.)

To pro případ, že byste export do .xml/.(x)html řešil u nějaké nové úlohy.

S přátelským pozdravem

Lukáš Procházka