[cstex] Pozvanka: prednaska Karla Skoupeho 10.12. FI MU Brno

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Dec 11 16:59:48 CET 2011

Dne 11. prosince 2011 15:32 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz> napsal(a):
> Dobry den.
>
> Sam se nepovazuju za nejakeho znalce jazyka Lua ci LuaTeXu (ovsem jsem
> jejich velky priznivec) a ani nechci nikomu Lua ci LuaTeX vnucovat ci nejak
> doporucovat, ale neda mi to, abych se nevyjadril ke konstatovani:
>

> "(obchazet nedokonalosti TeXu jakymsi pofidernim skriptovacim jazykem...)"

Tu větu v závorce mohl říci jen člověk, který nenašel dost času a
chuti k tomu, aby navštívil přednášku. Mám to snad chápat tak, že
nemám právo používat SQL databázi naprogramovanou v něčem jiném než v
TeXu? Že nemám právo výstup z databáze zpracovat jiným nástrojem než
makrojazykem TeXu? Já tohle za pofiderní nepovažuju! Ale těžko
diskutovat o přednášce s člověkem, který ji neviděl.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/